Centrum Obsługi Administracji Rządowej

Informacja o zbędnych/zużytych składnikach majątku ruchomego

Działając na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 2303, ze zm.) informujemy, że Centrum Obsługi Administracji Rządowej działające na rzecz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów posiada do zagospodarowania w drodze sprzedaży zbędne/zużyte składniki majątku ruchomego wymienione w załączniku do Informacji.

Wnioski w sprawie sprzedaży składników rzeczowych majątku ruchomego wskazanych w załączniku do Informacji należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 maja 2024 r., w jednej z poniżej wskazanych form:

  1. elektronicznej na adres:

e-mail: miloslaw.majstruk@centrum.gov.pl;

  1. papierowej na adres:

Centrum Obsługi Administracji Rządowej

ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa

 

Osoba upoważniona do kontaktu:

Miłosław Majstruk, tel. +48 734 115 010,

e-mail: miloslaw.majstruk@centrum.gov.pl

 

Metadane

Data publikacji : 22.04.2024
Data modyfikacji : 22.04.2024
Podmiot udostępniający informację:
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Osoba udostępniająca informację:
Urszula Kułakowska - Strug
Osoba modyfikująca informację:
Urszula Kułakowska - Strug

Opcje strony

do góry