Status i podstawa prawna

Centrum Obsługi Administracji Rządowej jest instytucją gospodarki budżetowej, powstałą z przekształcenia w drodze sukcesji generalnej Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 roku, Nr 157, poz. 1240, z późn. zmianami) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2010 r. w sprawie sposobu i trybu przekształcenia gospodarstw pomocniczych państwowych jednostek budżetowych w instytucje gospodarki budżetowej (Dz. U. z 2010 roku, Nr 181, poz. 1217).

Centrum działa na podstawie:

1. Zarządzenia Nr 20 Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie utworzenia instytucji gospodarki budżetowej Centrum Obsługi Administracji Rządowej przez przekształcenie gospodarstwa pomocniczego oraz nadania statutu, ze zmianami;

2. Zarządzenia Nr 10 Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 lutego 2014 r. w sprawie wskazania centralnego zamawiającego do przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zmówienia publicznego, udzielania zamówień oraz zawierania umów ramowych na potrzeby jednostek administracji rządowej, ze zmianami.

Załączniki

Data publikacji 18.01.2011

Data modyfikacji 02.03.2017
Rejestr zmian
Autor: Redaktor Centrum

Osoba publikująca: Redaktor Centrum


Statystyka strony: 22294 wizyt