Informacja o zbędnych/zużytych składnikach majątku ruchomego
Działając na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku Skarbu Państwa (Dz. U. z 2023 r., poz. 2303, ze zm.) informujemy, że Centrum Obsługi Administracji Rządowej działające na rzecz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów posiada do zagospodarowania w drodze sprzedaży zbędne/zużyte składniki majątku ruchomego wymienione w załączniku do Informacji.
Wnioski w sprawie sprzedaży składników rzeczowych majątku ruchomego wskazanych w załączniku do Informacji należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 maja 2024 r., w jednej z poniżej wskazanych form:
- elektronicznej na adres:
e-mail: miloslaw.majstruk@centrum.gov.pl;
- papierowej na adres:
Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa
Osoba upoważniona do kontaktu:
Miłosław Majstruk, tel. +48 734 115 010,
e-mail: miloslaw.majstruk@centrum.gov.pl